پشتیبانی شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه و انتخاب پیمانکار زوایای با اهمیتی دارد، همراه ما باشید تا از جزئیات آن آگاه شوید.
خدمات پشتیبانی شبکه و انتخاب پیمانکار زوایای با اهمیتی دارد، همراه ما باشید تا از جزئیات آن آگاه شوید.
وقتی دو یا چند کامپیوتر و سرور به هم متصل باشند و بین هم اطلاعات رد و بدل کنند تشکیل یک شبکه را میدهند. هر فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح این شبکه کامپیوتری انجام میشود را پشتیبانی شبکه میگویند.
وظیفه پشتیبان شبکه نه تنها اطمینان از صحت این عملکرد است، بلکه شامل بسیاری از موارد مهم دیگری که در ادامه به آنها اشاره میکنیم نیز میشود.
اگر هر کدام از موارد بالا دغدغه شماست، نیاز به یک یا چند متخصص شبکه در حوزه فناوری اطلاعات دارید.
حال اگر تصمیم شما سپردن این وظیفه به یک تیم متخصص است، همراه ما باشید تا قبل از تصمیمگیری، راهنماییتان کنیم.
دلیل آن ساده است. یک ساعت قطعی شبکه یا کندی اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها و سرورها به معنای مختل شدن کسب و کار در آن یک ساعت است. خطرات ویروسها و عدم پشتیبانگیری هم که جای خودش را دارد و ممکن است حتی حیات یک کسب و کار را به خطر بیندازد.
چون در نهایت به صرفهتر و منطقیتر است. به برخی از آنها در ادامه اشاره میکنیم:
قراردادهای غیرحضوری ما شامل خدمات ریموتی یا تلفنی میشود. در صورتی که با ما چنین قراردادی امضا کنید، ضمن خدمات ریموتی، کارشناسان ما ماهانه ساعاتی را هم در محل شرکت شما حضور پیدا میکنند تا مسائلی که به صورت ریموتی قابل حل نبوده را برطرف کنند.
اگر حجم یا شرایط کارتان به نحوی باشد که به صورت ریموتی نشود آن را انجام داد، ولی نیازی هم به کارشناس مقیم تماموقت نداشته باشید، میتوانید از خدمات ساعتی مایسا استفاده نمایید.
در خدمات تماموقت همیشه یک یا چند کارشناس مایسا در محل شرکت شما حضور خواهند داشت. در عین حال بر اساس پکیجهای مختلف این خدمات، میتوانید مانیتورینگ 24 ساعته را هم در قراردادتان داشته باشید.
پشتیبانی کلاینتها
پشتیبانی پرینتر و اسکنر
پشتیبانی از اینترنت
قیمت: از ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان در ماه
کلیه خدمات غیرحضوری + موارد زیر
حضور فیزیکی در سایت
آنالیز رایگان
نصب و راه اندازی سرویسها (رایگان)
قیمت: تماس بگیرید
کلیه خدمات ساعتی + موارد زیر
خدمات 24/7
قیمت: تماس بگیرید
اگر در سازمانتان به هر طریقی از اینترنت، شبکه و کامپیوتر استفاده میکنید، خدمات نصب و راهاندازی و پشتیبانی شبکه میتواند فعالیتتان را تسهیل و تسریع کند. ما به طیف وسیعی از کسب و کارها در شهر تهران خدمات ارائه میدهیم. کسب و کار مشتریان ما از تولیدی و خدماتی، تا بازرگانی و آموزشی، متنوع است.
ما مفتخر به ارائه خدمات رایگان به سازمانهای خیریه هستیم. اگر شما هم سازمانی خیریه هستید، روی همکاری ما حساب کنید.
انواع خدماتی که ارائه میکنید چیست؟
ما سرویسهای متنوعی برای انواع شرکتها داریم. این سرویسها بسته به اندازه شرکت و تنوع و پیچیدگی سرویس ارائه شده، میتواند به صورت از راه دور، ساعتی و تمام وقت باشد. کارشناسان فنی و فروش ما با اتکا به تجربه ۱۰ ساله، مناسبترین نوع سرویس را به شما پیشنهاد میدهند.
آیا اطلاعات ما نزد شما محرمانه میماند؟
ما یک شرکت قانونی هستیم. قراداد ما با شما کاملا حقوقی و دارای بندِ جامع تعهد به عدم افشای اطلاعات محرمانه یا NDA است. اگر با ما هم قرارداد نمیبندید، پیمانکار خود را ملزم به گنجاندن این بند در قرارداد فیمابین کنید.
اگر در خارج از ساعات اداری شبکه کامپیوتری به مشکل برخورد باید چه کار کنیم؟
شماره تماس کارشناس شبکه در اختیار شما قرار میگیرد تا اگر خارج از ساعات اداری هم مشکلی پیش آمد بتوانید به سرعت به کارشناس دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان مشکل حل شود. این سرویس به عنوان خدمات 24×7 شناخته شده و امری ضروری در دریافت خدمات پشتیبانی شبکه است.
چقدر زمان میبرد تا مشکلات مطرح شده توسط کارشناس شبکه حل شود؟
کاملاً بستگی به پیچیدگی مشکل پیش آمده و میزان اهمیت آن دارد. ولی تمام تلاشمان بر این است تا زمان مورد انتظار برای حل مشکلات شبکه شما کمترین مقدار ممکن باشد تا اختلالی در روند کاری شما ایجاد نشود.
مدت زمان قراردادهای پشتیبانی شبکه چه مقدار میباشد؟
معمولاً قراردادهای پشتیبانی شبکه یک ساله هستند. ما در مایسا با مشتریهای جدیدمان ابتدا برای یک دوره ۳ ماهه قرارداد امضا میکنیم تا جزئیات همکاری بهتر و بیشتر مشخص شود و بعد از آن این قرارداد را برای ۹ ماه آینده تمدید میکنیم. ولی در نهایت در هر زمان از قرارداد که مشتری بخواهد آن را فسخ کند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت.
مدت زمان قراردادهای پشتیبانی شبکه چه مقدار میباشد؟
معمولاً قراردادهای پشتیبانی شبکه یک ساله هستند. ما در مایسا با مشتریهای جدیدمان ابتدا برای یک دوره ۳ ماهه قرارداد امضا میکنیم تا جزئیات همکاری بهتر و بیشتر مشخص شود و بعد از آن این قرارداد را برای ۹ ماه آینده تمدید میکنیم. ولی در نهایت در هر زمان از قرارداد که مشتری بخواهد آن را فسخ کند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت.
آیا به کمک خدمات پشتیبانی شبکه میتوان اطلاعات سازمانی را به صورتی دستهبندی کرد که دسترسیهای افراد به اطلاعات مدیریت شده و محدود باشد؟
بله، میتوان هر سطحی از محدودیت را برای افراد مختلف تعیین کرد. این محدودیتها توسط مدیران ارشد شرکت سیاستگذاری شده و توسط ابزارهای تخصصی پیادهسازی میشود. سطوح دسترسی میتواند از اشخاص تا واحدهای شرکت متغیر باشد. به عنوان مثال، دلیلی ندارد که پرسنل فنی شرکت به اسناد و مدارک واحد مالی دسترسی داشته باشند.
شرکتهای پشتیبانی شبکه مشکلات نرمافزاری مثل نرمافزار حسابداری یا نرمافزار انبار را هم حل میکنند؟
نرمافزارهایی مثل حسابداری و انبار هر کدام پشتیبانی خودشان را دارند. به طور کلی پشتیبانی از این نرمافزارها خارج از محدوده وظایف شرکت پشتیبانی شبکه است. با این حال کارشناسان مایسا سعی میکنند با تعامل با شرکت ارائهدهنده نرمافزار، مشکلات آن را هم حل کنند.
اگر در زمانی که کارشناس پشتیبانی شبکه در شرکت حضور ندارد به مشکل برخوردیم، این مشکل چطور حل میشود؟
کارشناسان مایسا در زمانی که در محل شرکت شما حضور ندارند، از طریق ریموت مشکلات شما را حل میکنند. بیشتر مشکلات به همین طریق قابل رفع هستند، به جز مشکلات سختافزاری، که وقتی تماس میگیرید، کارشناس در اولین فرصت خودش را به محل شرکت شما میرساند.
آیا با استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه میتوان حجم استفاده کاربران از اینترنت را محدود کرد؟
بله، تقریباً هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. کارشناس پشتیبانی شبکه میتواند کاری کند که به هر کارمند مقدار خاصی از اینترنت اختصاص داده شود. میشود کاری کرد که سرعت دانلود شخص خاصی از یک سطح معین پایینتر نیاید. میشود دانلودها را محدود کرد و هزار کار دیگر. سیاستگذاری و تصمیمگیری در مورد این محدودیتها توسط مدیران ارشد شرکت انجام میشود و با ابزارهای تخصصی پیاده سازی میشود.