خدمات Help Desk
پشتیبانی از راه دور و حضوری مایسا جهت برطرف کردن نیازهای IT شما
help desk، خدماتی جهت رفع مشکلات سیستمی است؛ که کاربر عادی قادر بهحل آن مشکل نبوده و تنها از طریق متخصص هلپ دسک میتواند مشکل را برطرف کند.
زمانیکه سیستمهای کامپیوتری، از لحاظ سختافزاری و نرمافزاری با مشکل مواجه میشوند؛ آنگاه شما نیاز به متخصصی دارید تا بتواند مشکل سیستمی شما را برطرف کند.
متخصص میبایست در مدت زمان کوتاه، مشکل را بررسی و برای حل مشکل به وجود آمده، راهحلی را بهکار گیرد. به متخصصی که، راهحلهایی را برای رفع مشکلات سیستمی ارائه میدهد کارشناس help desk میگویند.
در خدمات help desk، اگر مشکلی در سیستم به وجود آید و یا نیازی به تغییرات و پیکربندی داشته باشد مانند: فراموشی رمز کاربری؛ ویروسی شدن سیستم؛ مشکلات مربوط به پرینتر؛ مشکلات سیستم عامل و پیکربندی آن؛ نحوه نصب و فعالسازی نرمافزار و … متخصص هلپدسک اولین کسی است که برای رفع مشکلات، حضور پیدا خواهد کرد.
1- به صورت حضوری در محل حاضر شود.
(زمانی که سیستم شما از لحاظ سختافزاری با مشکل مواجه میشود. به عنوان مثال: کامپیوتر شما روشن نمیشود، گرافیک کامپیوتر شما دچار نقص فنی شده، هارد کامپیوتر بوت نمیشود و …
درواقع اگر مشکلات سختافزاری برای کاربر اتفاق افتاده باشد، آنگاه کارشناس نمیتواند از راه دور مشکل سختافزاری را حل کند. زیرا اکثر کاربران نمیتوانند تلفنی با راهنماییهای تخصصی، که کارشناس برایش توضیح میدهد مشکل را برطرف کند. به خاطر همین کارشناس باید در محل حضور پیدا کند و با بررسیهای فنی، مشکل را حل نماید.)
در صورت نیاز به حضور کارشناس از طریق راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. متخصصان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار میکنند.
2- پشتیبانی از راه دور به صورت آنلاین و از طریق بستر اینترنت.
(هنگامی که با مشکل نرمافزاری مواجه میشوید، مانند: مشکل فعال نبودن ویندوز، ویروسی شدن ویندوز، پاک شدن فایلها، نصب برنامه، مشکل قطع بودن صدای ویندوز و …
در این هنگام کارشناس از طریق نرمافزارهای ریموت وارد سیستم شما میشود و کنترل سیستم را در دست میگیرد. و پس از رفع اشکال سیستمی ارتباط برنامه ریموت را قطع میکند.)
مواردی که در حین خدمات از راه دور در سمت کاربر باید رعایت شود: